استان زنجان جزء تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان گوشت است

معاون هماهنگی اموراقتصادی وتوسعه منابع استاندارزنجان با اعلام این خبرگفت: با این وجود این کالا برای مردم نسبت به بسیاری از استان‌ها گران تمام می‌شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ نیک سرشت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان در ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه استان زنجان جزو تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان گوشت است، گفت: با وجود اینکه استان زنجان از تولیدکنندگان گوشت است، اما این کالا برای مردم نسبت به بسیاری از استان‌ها گران تمام می‌شود.
نیک سرشت با اشاره به اینکه دولت باید در زمینه تنظیم قیمت گوشت در استان موضع فعال داشته باشد، افزود: باید اصناف را راضی به عرضه گوشت استرالیایی کرد، چرا که این کالا با وجود قیمت پایین‌تر از کیفیت مطلوبی برخوردار است.
جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: سالانه ۱۶ هزار و ۶۱۰ تن گوشت قرمز در استان زنجان تولید می‌شود.
جعفری با اشاره به اینکه مصرف گوشت استان زنجان به صورت سالانه ۱۲ هزار تن است، افزود: در حقیقت ۴ هزار و ۵۰۰ تن مازاد تولید مصرف گوشت در استان زنجان است.
وی با اشاره به اینکه بیشتر مردم گوشت خود را از افراد آشنا می‌خرند، بیان کرد که همین موضوع عاملی برای عدم شکایت مردم از قصابان است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: عدم اطلاع از قیمت گوشت در استان‌های دیگر موضوعی است که موجب عدم شکایت مردم از بالا بودن قیمت گوشت در استان زنجان است.

 

انتهای پیام/ع

 

تولید سالانه ۱۶ هزار و ۶۱۰ تن گوشت قرمز در استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.