شهردار کرمان با اشاره به برگشت مجدد 40 درصد از زندانیان به زندان‌های استان گفت: برای جلوگیری از این اتفاق، باید فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی به‌صورت مشترک توسط دستگاه‌های مربوط انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مدیرکل زندان‌های استان کرمان به‌همراه تعدادی از مدیران این اداره‌کل با شهردار کرمان دیدار و گفتگو کردند.


شهردار کرمان در این دیدار با بیان این‌که فرهنگ مبناست و باید به آن به‌صورت جدی توجه کنیم، گفت: هرچقدر در زمینه‌های عمرانی کار کنیم، اما به موضوعات فرهنگی و اجتماعی کم‌توجهی کنیم، به نتیجه‌ی مطلوب نخواهیم رسید.


سیدمهران عالم‌زاده با اشاره به میانگین تعداد زندانیان کرمان نسبت به کشور تصریح کرد: هرچقدر در حوزه‌ی مسایل فرهنگی، اجتماعی و امنیتی در استان کم‌کاری کنیم، در حوزه‌ی آسیب‌های اجتماعی وضع نامطلوب‌تری پیدا می‌کنیم.


وی با اشاره به برگشت مجدد 40 درصد از زندانیان به زندان‌های استان گفت: برای جلوگیری از این اتفاق، باید فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی به‌صورت مشترک توسط دستگاه‌های مربوط انجام گیرد.


شهردار کرمان هم‌چنین با تأکید بر پرهیز از نگان درون‌بخشی گفت: باید با نگاه برون‌بخشی و تعامل و هم‌دلی، به شهر و شهروندان خدمت کنیم.


در این دیدار، مدیرکل زندان‌های استان کرمان نیز به تشریح وضعیت آماری زندان‌های استان کرمان پرداخت.


رمضان امیری هم‌چنین بر تعامل بین شهرداری و اداره‌کل زندان‌های استان کرمان و به‌ویژه بنیاد تعاون زندان تأکید کرد.


وی افزود: دستگاه‌های اجرایی مختلف باید هر مقدار که می‌توانند به شهرداری کمک کنند؛ چراکه کمک به شهرداری، یعنی کمک به شهر و خودمان.


در این نشست بر ادامه‌ی تعامل و همکاری بنیاد تعاون زندانیان با شهرداری کرمان برای استفاده از مددجویان زندان در پروژه‌های عمرانی شهری تأکید شد.

انتهای پیام/ی

فرهنگ مبناست و باید مورد توجه جدی قرار گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار