دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بافت از اجرای طرح دستگیری محکومان فراری و متواری در این شهرستان خبر داد وگفت: اکثر محکومان متواری دارای سابقه کیفری هستند و آزاد بودن آن‌ها باعث افزایش جرایم می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، خدابخش روح الامینی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بافت در نشست تعاملی با فرمانده انتظامی، ریاست زندان و مدیران دفاتر اجرای احکام کیفری و حقوقی گفت: برخورد قاطع و اجرای سریع احکام منطبق با موازین قانونی به عنوان یکی از محور‌های پیشگیری‌های حقوقی-قضایی امری مهم و در خور توجه می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از روستا‌های شهرستان بافت و رابر در زمستان بدلیل سرمای زیاد و عشایری بودن منطقه خالی از سکنه می‌باشند، گفت:ضرروت داردپاسگاه‌های انتظامی باتعامل با پایگاه‌های مقاومت بسیج و مشارکت‌های مردمی نسبت به برقراری امنیت و پیشگیری از وقوع سرقت در منطقه اقدامات لازم را انجام دهند.

این مقام قضائی به گشت‌های شبانه سیار نیروی انتظامی اشاره کرد و بیان داشت:بایستی شعب اجرای احکام دادگستری، نیروی انتظامی، اداره زندان و سایر دستگاه‌های مرتبط بیش از پیش در جهت شناسائی و دستگیری محکومان متواری تلاش نمایند.

روح الامینی با بیان اینکه لیست افراد تحت تعقیب هر ماه به ضابطین ارسال می‌گردد، عنوان کرد:در راستای حفظ حقوق شهروندی اقدامات کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به صورت مستمر مورد نظارت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ی

ضرروت تامین امنیت روستا‌های خالی از سکنه بافت در ایام زمستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار