استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه دشمن دنبال سیاسی‌کردن مطالبات به حق مردم در زمینه معیشت است، گفت: اعتراض جوانان ایرانی در زمینه معیشت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آئین تودیع و معارفه معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی متکی به سرمایه بزرگ ملت بوده و بسیاری از کشورهای دنیا غبطه چنین سرمایه اجتماعی را در دل دارند.

وی عنوان کرد: به برکت هوشمندی حضرت امام(ره)، خون شهیدان و درایت مقام معظم رهبری کاروان پر عزت انقلاب را از گردنه‌های سخت عبور داده تا به شرایط مطلوب فعلی رسیده است.

احمدی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب سال 57 نیست، ابراز کرد: این انقلاب در چهارچوب برنامه چشم انداز در عرصه بین المللی تاثیرگذار بوده و امروز نظام سلطه نه برای هسته‌ای بلکه از عمق استراتژیک تفکر نظام و امام(ره) از ایران عصبانی و در حال توطئه است تا حرکت انقلاب را کند و یا متوقف کند.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ملت بیدارتر از گذشته و در تمام عرصه‌ها پایدار و ماندگار است، افزود: دشمن این روزها شیطنت خود را بیشتر و به صراحت اعلام کرده باید بحران را به داخل کشور ایران ببریم و اما از اینکه ملت ایران مرد روزهای سخت بوده غافل هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه دشمن دنبال سیاسی‌کردن مطالبات بحق معیشتی مردم است، گفت: اعتراض جوانان ایرانی در زمینه معیشت است.

انتهای پیام/ش

اعتراض جوانان ایرانی در زمینه معیشت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.