مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی از افزایش 16 درصدی تردد در 9ماه اول سال 1396 در محورهای آذربایجان شرقی خبر داد.

افزایش 16درصدی تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛منوچهر سلمان زاده مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در سال جاری تردد 175میلیون و927هزار تردد خودرو در محورهای مختلف استان ثبت شده است .

وی گفت: طبق اطلاعات دریافتی از 82 دستگاه ترددشمار آنلاین مستقر در محورهای استان، از کل تردد ثبت شده، 15 درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و 85 درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک بود.

وی افزود: بر اساس این گزارش 12 درصد از ترددها در محورهای استان با سرعت غیر مجاز و 23 درصد از آنها با فاصله طولی غیر مجاز صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در همین مدت متوسط تردد ساعتی در استان 324 وسیله در ساعت ونیز متوسط تردد ساعتی وسایل نقلیه سنگین 50 وسیله در ساعت بوده و سرعت متوسط تردد در محورهای استان 84/3 کیلومتر بود که بالاتر از میانگین سرعت متوسط کشور یعنی 79/4 کیلومتر بر ساعت است.

سلمان زاده گفت: در این مدت محورهای رفت و برگشت تبریز- ایلخچی، تبریز- صوفیان و ملکان - بناب به ترتیب دارای بیشترین تردد در استان بوده اند.

وی اظهار کرد: شهریور ماه با 30میلیون و101هزار تردد و مرداد ماه با 28میلیون و 832هزار، پر ترددترین ماه ها در این مدت بودند.

 

انتهای پیام/ش

ثبت تردد175میلیون و927هزار تردد خودرو در محورهای مختلف استان آذربایجان شرقی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.