معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه میزان تردد خودرو در جاده های استان 14 درصد افزایش یافته است، گفت: توجه ویژه در حوزه زیرساخت ها ضروری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛پورمهدی در جلسه شورای ترافیک شهرهای استان گفت: با شیوه های سنتی نمی شود ترافیک امروز را کنترل کرد و باید از تجهیزات روز دنیا برای کنترل ترافیک استفاده شود و به همین دلیل 30 دوربین کنترل ترافیک در سطح جاده های استان در حال نصب است.
 
پورمهدی به اشاره به موقعیت جغرافیایی و ژئو فیزیکی آذربایجان شرقی افزود: در سال های گذشته به نسبت میزانی که در بخش های مختلف استان توسعه انجام گرفته، به حوزه زیرساختی توجه نشده بود.  
 
وی ادامه داد: در سه سال گذشته تلاش کردیم در حوزه تکمیل زیرساخت ها و توسعه ناوگان حمل و نقل اقدام کنیم.
 
پورمهدی با اشاره به اینکه فقط یک دوربین کنترل ترافیک در استان وجود داشت، گفت: پارسال 28 دوربین نصب شده و 30 دوربین دیگر نیز در حال نصب است.
 
وی اظهار کرد: در سه سال گذشته 160 کیلومتر به بزرگراه های اضافه شده که این امر جلوی بسیاری از تلفات جاده ای را گرفت.
 
وی با تاکید براینکه حمل و نقل عمومی باید تقویت شود، گفت: برای کاهش ترافیک شهری تبریز برنامه های مختلف کارشناسی شده در دست اقدام است.
 
پورمهدی با اشاره به اجرای طرح پیاده سازی خیابان جمهوری تبریز افزود: این طرح از محدوده خیابان دارایی تا میدان نماز در سال جاری اجرایی می شود.
 
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار