مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: تربیت هنرمندان متعهد و خلق آثار هنری بر اساس مبانی دینی رسالت مهم حوزه هنری است.

تربیت هنرمندان متعهد رسالت مهم حوزه هنری استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح دوشنبه در دیدار با رئیس حوزه هنری استان تربیت هنرمندان متعهد و خلق آثار هنری بر اساس مبانی دینی را از رسالت های حوزه هنری عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: ما همه به‌عنوان افرادی که در حوزه دین به ایفای نقش می پردازیم در قبال ترویج و نشر ارزش‌های دینی و انقلابی مسئولیت داریم و باید به ایفای نقش بپردازیم.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های حوزه هنری تصریح کرد: حوزه هنری ظرفیتی بالا و نقش تاثیر گذاری در نشر ارزش های انقلابی و اسلامی در قالب هنر و با استفاده از زبان هنر دارد.

حجت‌الاسلام سروستانی خواستار تعامل بیشتر حوزه هنری با اداره کل تبلیغات اسلامی استان در راستای تولید محتوا و استفاده از ظرافت های هنری در ترویج فرهنگ دینی در جامعه شد.

امید پارسایی فر رئیس حوزه هنری استان بوشهر با ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه‌های حوزه هنری استان در راستای ترویج ارزش‌های دینی بر آمادگی این مجموعه برای همکاری با اداره کل تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد.

انتهای پیام/پ

 رسالت مهم حوزه هنری تربیت هنرمندان متعهد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.