بیش از ۵۰ درصد انرژی برق زنجان دربخش‌های مولد (صنعت و کشاورزی) مصرف می شود.

بیش از ۵۰ درصد انرژی برق زنجان دربخش‌های مولد (صنعت و کشاورزی)به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مهندس علیزاده مدیرعامل  شرکت توزیع برق زنجان در دیدار اله‌مرادی مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای زنجان بر راه‌های تسهیلگر برای سرمایه گذاری صنایع بزرگ و کشاورزی در منطقه تاکید کرد.
 
علیزاده بر ساخت‌ها و ظرفیت‌های مناسب برق در استان را که با تلاش و همت مدیران و پیشکسوتان برق در سال‌های اخیر میسر شده است، خوب ارزیابی کرد و گفت: بیش از ۵۰ درصد انرژی برق زنجان دربخش‌های مولد (صنعت و کشاورزی) توزیع و مصرف می‌شود و این شاخص خوبی محسوب شده و نقش صنعت برق را در حوزه تولید واشتغال با اهمیت نشان می‌دهد.
 
وی ادامه داد: با تعامل وهمکاری نزدیکی که با شرکت برق منطقه‌ای زنجان داریم امیدواریم در زمینه ارائه خدمات با کیفیت به مردم و بویژه سرمایه گذاران داخلی وخارجی گام‌های موثرتری برداریم.

مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای زنجان گفت: خدمت بی منت را باید سرلوحه کار‌ها قرار دهیم و در ارائه خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع از هیچ کوششی دریغ نکنیم و البته باتوجه به ارتباط مستقیم توزیع برق با مردم نقش این شرکت پررنگ‌تر خواهد بود.
 
وی در ادامه به عدم تناسب هزینه تولید برق با درآمد ناشی از برق مصرفی ومنابع محدود مالی اشاره کرد و افزود: بایستی در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های صنعت برق نگاه مهندسی وکارشناسی دقیق داشته باشیم و از هدر رفت سرمایه‌ها جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ن
 

صنعت برق زنجان تسهیل‌گر سرمایه گذاری در بخش‌های صنعت، کشاورزی و تجارت است

 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.