رئیس اوقاف و امور خیریه همدان از ثبت وقف های جدیدی چون ساخت مسجد و حسینیه در استان خبر داد.

افزوده شدن وقف هایی جدید در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام سیدعلی حسینی رئیس اوقاف و امور خیریه استان همدان از 12 وقف جدید در  امسال خبر داد و افزود:‌ تا هفته وقف 12 وقف جدید ثبت شده بود که از آن زمان تاکنون وقف جدیدی انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه سعی کرده‌ایم واقفین را به سمت وقف‌هایی بر اساس نیاز روز جامعه سوق دهیم، گفت: برای کمک به فقرا و به بیماران نیازمند وقف‌هایی  با راهنمایی کارشناسان اوقاف انجام شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه تعدادی از وقف‌ها در حوزه ساخت حسینیه و مسجد ثبت شده است، افزود:‌ بعد از هفته وقف با توجه به نیاز بیماران پروانه‌ای، وقف‌های جدید در این راستا را مورد توجه قرار داده‌ایم اما هنوز این امر محقق نشده که امیدوارم خیرین در این زمینه ورود کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه در خصوص کمک به بیماران صعب‌العلاج وقف‌هایی انجام شده که به نحوی می‌توان مبلغی از درآمدهای آن را برای بیماران پروانه‌ای هزینه کرد، بیان کرد: اخیراً پنج نفر از بیماران پروانه‌‌ای نیز در سطح همدان شناسایی شده‌اند که به هر کدام از آنها یک میلیون تومان مساعدت مالی خواهیم کرد. 

انتهای پیام/ب

12 وقف جدید در همدان به ثبت رسید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.