دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات گفت: قوای سه‌گانه باید دست به دست هم دهند و مشکلات مردم را حل کنند.

رعلی صوفی دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اعتراضات مردم در برخی شهرهای کشور، اظهار کرد: اعترضات مردم به حق است چرا که در زندگی‌شان فشار احساس می‌کنند.

دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات افزود: کاندیداها در انتخابات تصویری خوب از دولتشان  به مردم نشان می‌دهند که پس از انتخابات باید وعده‌ها پیگیری شود.

صوفی با اشاره به سوء استفاده‌های دشمنان از اعتراضات مردمی، بیان کرد: دشمنان در پی منافع خود هستند، بنابراین ما هم باید دنبال منافع خودمان باشیم؛ لذا منافع ملی ما در گرو حفظ رضایت مردم و نظام است.

وی تاکید کرد: ما در منطقه‌ای هستیم که پر از آشوب است و همیشه برای ما بحران ایجاد می‌کنند، وقتی آمریکا با صراحت بحث تغییر نظام را مطرح می‌کند در چنین شرایطی باید مردم هوشیار باشند.

دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و مرتجعان منطقه حاضرند میلیاردها دلار هزینه کنند تا به ایران آسیب بزنند و آنان به دنبال سوء استفاده از هر ضعفی هستند.

صوفی با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم هستند، افزود: قوای سه گانه باید دست به دست هم دهند و مشکلات مردم را حل کنند.

وی اظهار کرد: درست است که عده‌ای محدود از بحث اعتراضات مردم سوء استفاده کردند اما عمده معترضان حد و حدود را رعایت کردند و نیروهای انتظامی نیز بهترین برخورد را با مردم داشتند.

دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات با اشاره به اینکه کشور دارای ثبات است، افزود: از حوادث اخیر دستاوردهای دیگری را تجربه کردیم، لذا نباید از دشمنان بترسیم ولی باید همواره به مردم توجه داشته باشیم چرا که تمام مشروعیت نظام به مردم و قدرتش از این پایگاه مردمی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۱ دی ۱۳۹۶
من معلم چندساله ناامید شدم
آخرین اخبار