مردم فلسطین، حملات ائتلاف عربستان به یمن را محکوم کردند

فلسطینی‌ها در حمایت از مردم یمن و محکوم کردن حملات وحشیانه ائتلاف متجاوز عربستان، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

مردم فلسطین حملات ائتلاف متجاوز عربستان به یمن را محکوم کردندبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فلسطینی‌ها در حمایت از مردم یمن و محکوم کردن حملات وحشیانه ائتلاف متجاوز عربستان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در این تجمع که روز گذشته در منطقه عرابه البطوف واقع در شمال فلسطین اشغالی برگزار شد محمد کناعنه، عضو دفتر سیاسی جنبش «فرزندان کشور» نیز مشارکت داشت.

وی تاکید کرد که این اقدام در راستای اقدامات اخیر صورت گرفته در اعتراض به تجاوز ائتلاف عربستان و حامیانش علیه یمن انجام می شود.

وی در ادامه افزود: پیام امروز ما این است که علیه رفتارهای قلدرمآبانه و وحشیانه این تجاوز صهیونیستی سعودی علیه برادرانمان در یمن بزرگ بایستیم.

شرکت کنندگان در این تجمع پلاکاردهایی علیه ائتلاف متجاوز عربستان که حاوی شعارهایی مانند «آنچه در یمن می‌گذرد، لکه ننگی بر پیشانی انسانیت است» و «از صنعاء گرفته تا بغداد و دمشق و قدس ما یک دشمن واحد و یک پروژه واحد داریم» و «پروژه صهیونیستی آمریکایی عربی علیه ملت‌های عربی باید متوقف شود» در دست داشتند.

گفتنی است حملات وحشیانه ائتلاف متجاوز عربستان به مناطق مختلف یمن در روزهای اخیر، ده‌ها شهید و مجروح در میان غیر نظامیان یمنی بر جای گذاشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار