مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی گفت : 510 میلیارد ریال اعتبار برای محور بجنورد-جنگل گلستان ابلاغ شده است.

 

ابلاغ 510 میلیارد ریال اعتبار برای محور بجنورد-جنگل گلستانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ یزدان عنبری مدیرکل دفتر فنی استانداری استان خراسان شمالی با بیان اینکه این میزان اعتبار در دیدار استاندار با رئیس سازمان برنامه و بودجه اختصاص یافته است گفت :امسال با پیگیری های استاندار 980 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل باند دوم بجنورد به جنگل گلستان اختصاص یافته که از این رقم تا کنون 510 میلیارد ریال ابلاغ شده است .

وی با بیان اینکه تاکنون 80 میلیارد ریال از اعتبارات پروژه مزبور تخصیص یافته و 430 میلیارد ریال هم به صورت اسناد خزانه ابلاغ شده است ، افزود : در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی 30 کیلومتر دیگر از محور بجنورد-جنگل گلستان امسال به بهره برداری می رسد.

عنبری با اشاره به تسریع در بهره برداری از این پروژه گفت : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان پنج میلیارد ریال اعتبار از منابع استانی این اداره را برای خرید و اجرای 6 کیلومتر گاردریل در این محور اختصاص داده است.

گفنی است : پروژه راه سازی بجنورد- جنگل گلستان به طول 143 کیلومتر در سال 85 آغاز شد که تا کنون تنها 40 کیلومتر آن به صورت چهار خطه بهره برداری شد.

انتهای پیام/آ

بهره برداری 30 کیلومتر از محور بجنورد _ جنگل گلستان تاپایان امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.