نماینده جشنواره عمار در استان فارس گفت: اکران فیلم‌های جشنواره عمار در شیراز به صورت هفته فیلم برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدعلی یزدانشناس نماینده جشنواره عمار در استان فارس، از اکران مردمی فیلم‌های هشتمین دوره جشنواره فیلم عمار در استان فارس خبر داد و گفت: اکران این فیلم‌ها در شیراز به صورت هفته فیلم برگزار می‌شود که از ۸ دی آغاز شده و تا ۱۴ دی ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برنامه اکران فیلم‌های جشنواره عمار به صورت روزانه اعلام می‌شود، افزود: امروز در مسجد بقیة‌الله (عج) پشت مخابرات بلوار امیرکبیر فیلم مستند قائم مقام، دبیرستان ارجمندی فیلم پویانمایی نبرد خلیج فارس و نمازخانه پردیس دانشگاه فرهنگیان فیلم‌های با موضوع فتنه را اکران می‌کنند.

یزدانشناس ادامه داد: امسال ۲۰ DVD فیلم در موضوعات مختلف و برای تمامی رده‌های سنی برای اکران در استان فارس انتخاب شده است که در طول زمان اعلام شده در شیراز نیز اکران می‌شود.

نماینده جشنواره عمار در استان فارس اظهار کرد: لیست DVD‌ها شامل مدافعان حرم، مرگ بر آمریکا، عمار مدرسه، نقد درون گفتمانی، اقتصاد مقاومتی، جنگ جنگ تا پیروزی، دهه مظلوم، روایت نهضت، جبهه فرهنگی، ملت قهرمان، زنگ کار، آتش به اختیار، سبک زندگی، بیداری اسلامی
و فتنه است.

وی با بیان اینکه برخی از موضوعات شامل چند DVD است، بیان کرد: مدافعان حرم، مرگ بر آمریکا، عمار مدرسه و نقد درون گفتمانی از جمله موضوعاتی است که چند DVD دارد.

یزدانشناس تصریح کرد: علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه و محل اکران فیلم‌های هفته شیراز می‌توانند به آدرس https://t.me/ammarfars مراجعه کنند.
انتهای پیام/ر

اکران فیلم‌های جشنواره عمار در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.