نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران با بصیرت و درایت خود در حماسه ۹ دی، سیلی محکمی به فتنه گران زدند.

حماسه ۹ دی سیلی محکم مردم به فتنه گران بودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامیدر تجمع پرشور مردم استان قزوین در مراسم گرامیداشت ۹ دی افزود: تقلب در انتخابات مختلف جمهوری اسلامی امکان‌پذیر نبوده و نیست و دشمنان قصد سوء استفاده از حضور پرشور ملت ایران در پای صندوق‌های رای را داشتند.

وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها با انتخاب یک رنگ و یک فرد در انتخابات قصد دخالت در امور کشور را داشتند که مردم با تدبیر و درایت مقام معظم رهبری جلوی این حرکت ایستادند.

امیرآبادی افزود: سعودی‌ها در فتنه ۸۸ نقش پررنگی داشتند و برخی از عوامل فتنه با سفارتخانه‌های اروپایی ارتباط برقرار کرده بودند.

نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تبعات فتنه ۸۸ گفت: دشمنان از اتفاقات سال ۸۸ بهره‌ها بردند و تحریم‌ها و فشار‌ها به نظام اسلامی بیشتر شد.

وی اضافه کرد: دشمنی آمریکا پایان ناپذیر است و بعد از فتنه ۸۸ آمریکا فتنه‌های دیگری، چون گروهک تروریستی داعش را به پا کرد تا امنیت ملت ایران را بر هم زند.

امیر آبادی گفت: سوریه و لبنان عمق استراتژیک ایران است و آن‌هایی که شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دهند باید بدانند که مزدور آمریکا هستند.

امیر آبادی گفت: امروز به فضل الهی با ایستادگی مردم ایران، جبهه وهابی و داعش شکست خورده است و باید مراقب باشیم چراکه آمریکا و اجناب داخلی او نمی‌خواهند مردم ایران این پیروزی را جشن بگیرند.

وی افزود: آمریکایی‌ها بعد از شکست داعش با طراحی ۳ نقشه از ایجاد اسراییل جدید در کنار مرز‌های ایران و استعفای سعد حریری نخست وزیر کشور لبنان تا کودتای علی عبدالله صالح بدنبال آشوب گری هستند.

نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی گفت: مردم، ما می‌دانیم که وضع اقتصادی شما خوب نیست و اجازه نخواهیم داد همین موضوع دسیسه‌ای برای فتنه گران شود.

انتهای پیام/

 

سخنرانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مراسم ۹ دی قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.