فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از کشف 140 بسته مواد مخدر و دستگیری پنج سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

کشف 140 بسته مواد مخدردر دهلران به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران بیان کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از اهالی شهرستان دهلران مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط چندین نفر، مراتب بصورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با هماهنگی و دستور ویژه دادستان و کارهای اطلاعاتی شبانه روزی، مخفیگاه پنج نفر توزیع کننده موادمخدر را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران اظهار کرد: این پنج نفر در چندین عملیات مختلف بصورت غافلگیرانه دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی داده شدند.

سرهنگ مکی گفت: از این افراد توزیع کننده مواد مخدر 60 بسته تریاک و 80 بسته هروئین کشف شد.

وی با تقدیر از همکاری صمیمانه مردم شهرستان دهلران اضافه کرد: توجه مردم و اهمیت دادن به موضوع امنیت و آرامش جامعه و مهمتر همکاری با پلیس عرصه را بر مجرمان و اراذل و اوباش تنگ کرده و جایی برای مجرمان در شهرستان دهلران وجود نخواهد داشت.

 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در ایلام خبر داد.  حمید فتاحی عنوان کرد:واحدهای عملیاتی کلانتری ۱۱ و یگان امداد بصورت مشترک با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در یک اقدام عملیاتی تعدادی از بوستان ها، پارک ها و نقاط آلوده شهر ایلام را پاکسازی کردند.

وی با اشاره به اهداف خوب اجتماعی این طرح و ادامه داشتن اجرای آن تا پایان سال اظهار داشت: در اجرای این عملیات مشترک یک روزه هشت خرده فروش مواد مخدر ، ۶ مزاحم خیابانی دستگیر ، ۷۰۰ بسته انواع مواد مخدر و هفت قبضه قمه و سلاح سرد نامتعارف کشف شد.

سرهنگ فتاحی حفظ امنیت و آرامش مردم برای پلیس را بسیار مهم و با اهمیت خواند و گفت: شهروندان هرگونه اخبار خود را در رابطه با پاتوق افراد لاابالی و مواد فروشان را از طریق سامانه ۱۱۰ و یا ارتباط با کانال تلگرامی شهروند خبرنگار به نشانی POLICEILAM اطلاع دهند. 

انتهای پیام /ع 

کشف مداد مخدر در دهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.