مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی با حضور علما و روحانیون شهرستان شاهرود در کانون جوانان بسیج برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حجت ‌الاسلام‌ محمد حسن نبوی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور در این مراسم گفت: حماسه 9 دی‌ ماه باید زنده نگه‌داشته شود .

حجت‌ الاسلام‌ نبوی با بیان اینکه حماسه 9 دی در سال 88 تیر خلاصی به همه توطئه‌ها، دشمنی‌ها و هجمه‌های دشمنان انقلاب اسلامی و فریب‌خوردگی‌ها بود، تصریح کرد: باوجود این اتفاقات به‌ راستی‌که حماسه 9 دی‌ماه «یوم‌الله» محسوب می‌شود و حماسه 9 دی نعمتی برای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت : در جریان فتنه ، رهبر معظم انقلاب اسلامی یک‌ تنه در مقابل آن‌ همه هجمه‌ها، صدمات و حمله‌ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادگی و برای مردم روشنگری و بصیرت افزایی کردند.

حجت الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود نیز در این مراسم، با تشریح درس ها و عبرت های حماسه 9 دی گفت : حماسه 9 دی همه اقشار ملت ایران را به صحنه آورد چراکه خط قرمزهای دین و نهضت عاشورا مورد تعرض برخی قرارگرفته بود.

حجت الاسلام امینی افزود : بصیرت و دشمن شناسی و اقدام به موقع از درس های مهم فتنه سال 88 بنابراین باید دشمنان را شناخت و با ابزار مناسب با آنان به مبارزه پرداخت.

انتهای پیام / ذ

حماسه 9 دی همه اقشار ملت ایران را به صحنه آورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.