برنامه های اجتماع بزرگ مردمی به مناسبت گرامیداشت 9 دی در استان سمنان اعلام شد.

به گزارش برنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛حجت الاسلام غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: اجتماع بزرگ مردمی به مناسبت گرامیداشت 9 دی در شهرستان های این استان با حضور سخنرانان کشوری و استانی برگزار می شود.

حجت الاسلام غلامرضا قندهاری افزود: به همین منظور اجتماع بزرگ مردم سمنان ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 9 دی ماه، در میدان امام خمینی(ره) برگزار و سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این آیین سخنرانی خواهند کرد.

وی افزود: این آیین در شهرستان شاهرود ساعت 18:30 روز چهارشنبه هشتم ماه دی در مسجد مدرسه قلعه این شهر برگزار می شود، همچنین نمایشگاه بصیرت در محوطه این مدرسه برپا می شود.

قندهاری تصریح کرد: یادواره شهدای شهرستان شاهرود پس از نماز مغرب و عشاء روز پنجشنبه این هفته در سالن 9دی سپاه ناحیه شاهرود با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیفی مازندرانی برنامه ریزی شده است.

وی از برگزاری اجتماع بزرگ مردمی شهرستان سرخه به همین مناسبت خبر داد واظهار داشت: این آیین پس از نماز مغرب و عشاء روز پنجشنبه در مسجد حضرت ولی عصر(عج) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فاطمی بصیر امام جمعه سرخه برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از برگزاری گردهمایی حامیان ولایت در مسجد صاحب الزمان(عج) آرادان در روز چهارشنبه هشتم ماه دی با سخنرانی عموزاده کارشناس سیاسی خبر داد و افزود: در شهرستان دامغان هم گرامیداشت سالروز حماسه 9دی، روز چهارشنبه درمسجد جامع این شهر و با حضور سردار مهران طهماسبی، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین برگزار می شود ضمن اینکه اجتماع زرگ مردمی در روز پنجشنبه ساعت 10 صبح در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع)با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسینیان امام جمعه دامغان برنامه ریزی شده است.

وی با بیان این که گرامیداشت سالروز حماسه 9دی روز چهارشنبه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهرستان گرمسار با حضور الماس نصر، مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج برگزار می شود، افزود: درشهرستان میامی این آیین در روز پنجشنبه ساعت 10:30صبح با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بیاری،مسئول فرهنگی دفتر آیت الله مصباح یزدی برگزار می شود.

قندهاری با اشاره به برگزاری همایش بزرگ علمداران بصیرت در حسینیه المهدی(عج) مهدی شهر پس از نماز مغرب و عشا در روز سه‌شنبه با حضورسردار فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار داشت: برپایی ایستگاه صلواتی و تبیین نقش ولایت فقیه و بصیرت شناسی در مدارس از دیگر برنامه های این ایام در شهرستان مهدی شهر است.

وی با بیان این که درشهر مجن نیزگرامیداشت سالروز حماسه 9دی در مسجد امام حسین (ع) پنجشنبه 9 دی ماه بعداز نماز مغرب و عشاء با حضور حجت الاسلام والمسلمین جناتی،امام جمعه و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهر مجن برگزار می شود، تصریح کرد: برگزاری این برنامه ها در کلاته خیج، بیارجمند و رودیان نیز پیش بینی و قرار است پس از نماز مغرب وعشاء روز چهارشنبه با حضور سخنرانان انجام شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی در مسجد اعظم دروازه شهمیرزاد، امیرآباد دامغان،دیباج، کلاته رودبار و درجزین نیز برگزار می شود.
انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار