امام جمعه موقت سمنان:

اتحاد مانع از عملیاتی شدن توطئه‌های دشمنان می شود

امام جمعه موقت سمنان گفت : اتحاد و بصیرت مانع از عملیاتی شدن توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه های نماز جمعه هفته دوم دی ماه 96 سمنان با تاکید بر این که اتحاد و بصیرت مانع از عملیاتی شدن توطئه‌های دشمنان خواهد شد گفت : حرکت در خط ولایت و تبعیت از ولی‌فقیه و اعتماد به ارکان کشور جلوی بسیاری از خطوط انحرافی طراحی شده را خواهد گرفت.


وی با اشاره به حماسه 9 دی 88، افزود: هدف مردم در راهپیمایی بزرگ 9 دی حفظ نظام بود، اما شعارهایی که در تجمع روزهای اخیر سرداده شد، ناشی از توطئه‌‌ای ساماندهی شده است که اصل نظام را نشانه گرفته که نیاز به هوشیاری دارد.


امام جمعه موقت سمنان بر برپایی باشکوه اجتماع 9 دی به شکل مردمی تاکید کرد و گفت : در 9 دی 88 مردم به صورت خودجوش به صحنه آمدند و حماسه ای به یاد ماندنی را خلق کردند که این حرکت نشأت گرفته از بیداری مردم بود.


وی اضافه کرد: در فتنه 88 ، دشمن به دنبال براندازی نظام بود اما همبستگی ملت ایران توطئه دشمن را بی‌اثر کرد .


امام‌جمعه موقت سمنان ضمن دعوت از نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، افزود∶ در این زمان هم هستند کسانی که به بهانه دلسوزی در فکر تخریب افکار عمومی هستند و تلاش می‌کنند مردم را در برابر حاکمیت قرار دهند.


وی اظهار کرد∶ وجود گناه و محرمات در نظام هستی اثر می‌گذارد و این امر باید در بعد خودسازی و معنویت مورد بررسی قرار گیرد.


عبدوس همچنین هفته نهضت سوادآموزی را به همه تلاشگران عرصه نهضت تبریک گفت و افزود: تلاشگران عرصه سوادآموزی با همت خود افراد بی سواد را از با علم و دانش آشنا می‌کنند و زمینه افزایش معرفت آن‌ها را فراهم می‌کنند.


امام جمعه موقت سمنان به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت معصومه (س) گفت : اهل بیت (ع) چشمه معرفت هستند و عمل به سیره آنان تضمین زندگی سالم و آسایش هر دو جهان است .

 

انتهای پیام / ه

 

جزئیات خطبه های نماز جمعه هفته دوم دی ماه 96 سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.