مربی تیم پیکان گفت: یکی از جذابیت های لیگ امسال غیر قابل پیش بینی بودن نتایج است و هر تیمی از فرصت ها استفاده کند، برنده می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مجید صالح مربی تیم فوتبال پیکان بعد از دیدار با پارس جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود و معتقدم یکی از از جذابیت های لیگ امسال غیر قابل پیش بینی بودن نتایج است. از نتایج این هفته بسیار تعجب کردم و شرایطی که لیگ است هر تیمی بهتر از موقعیت هایش استفاده کند، برنده می شود. جدول بسیار فشرده است و ما امروز بد شانس بودیم. باید پنالتی را گل می کردیم اما نشد. در بازی هایی که برنده بودیم، از حداقل موقعیت ها استفاده کردیم اما در 2 بازی دور برگشت مقابل پدیده و این بازی مقابل پارس جنوبی به اندازه کل 7 بازی فرصت داشتیم.

 او درباره امتیاز از دست دادن تیم های مدعی گفت: تیم ها به یکدیگر خیلی نزدیک هستند و به دلیل نزدیکی این اتفاق رخ می دهد.همین مسئله اتفاقا باعث جذاب شدن لیگ می شود.

صالح درباره اینکه آینده تیم پیکان را چگونه ارزیابی می کند،گفت: پیکان قطعا به لیگ باز می گردد. کارشناسی کنید می بینید که ما 45 دقیقه خوب داشتیم و فرصت های زیادی را از دست دادیم.

او در پایان درباره معترض بودن بازیکنان پارس جنوبی به قضاوت حاج ملک در این دیدار گفت: فوتبال است و نمی شود خیلی اعتراض کرد. برای ما پنالتی برگردانده شده اما با این وجود حتی اعتراض هم نکردیم.

 انتهای پیام/

اظهارات صالح پس از تساوی پیکان مقابل پارس جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۸ دی ۱۳۹۶
من عاشق فوتبال هستم همیشه دنبال میکنم
آخرین اخبار