سرمربی پارس جنوبی گفت:اگر داور درست و عادلانه قضاوت کرده باشد از او تشکر می کنم، اگر هم به ضرر ما اشتباه کرده باشد از او نمی‌گذرم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار در نشست خبری پس دیدار پیکان و پارس جنوبی اظهار کرد: ما نیمه اول خیلی بهتر از پیکان بودیم و حتی به گل هم رسیدیم. در نیمه دوم طبیعی بود که میزبان بازی مستقیم انجام دهد. برای این سبک بازی برنامه داشتیم اما در یک صحنه ناهماهنگی هایی بین بازیکنان در خط دفاع بوجود آمد و صحنه مشکوک داوری که از قبل به ثمر رسیدن گل به وجود آمد که باعث شد تیم پیکان به گل برسد. با توجه به اینکه گل تساوی را زده بودند به دنبال بردن بازی بودند و حتی فشار زیادی را روی دروازه ما ایجاد کردند تا به گل برتری برسند که ما هم تغییر سیستم دادیم و بازی را کنترل کردیم. بعد هم یک صحنه پنالتی اخراج برای پیکان گرفتند. من صحنه را ندیدم اما ما انسان ها در این دنیا و آخرت باید جواب کارهایمان را پس بدهیم چه خوب باشد و چه بد. اگر او درست و عادلانه قضاوت کرده باشد از او تشکر می کنم اگر هم به ضرر ما اشتباه کرده باشد از او نمی‌گذریم.من حتی بعد از بازی دوباره به داور گفتم اگر درست قضاوت کرده باشید از شما ممنونم.ما باید فیلم بازی را ببینیم.

او افزود: ما در این 2 بازی به این نتیجه رسیدیم که باید تلاشمان را بیشتر کنیم و نمی‌شود به صورت مساوی و درست پیش رفت. من نمی خواهم در اینجا خیلی از مسائل را بازگو کنم .باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم با تلاش خودمان خیلی از معضلات را برطرف کنیم.

سرمربی پارس جنوبی در خصوص جذب بازیکن تیمش گفت: ما باید بازیکن پیدا کنیم. همه بازیکنان با تیمهای شان قرارداد دارند.برخی ها برای سقوط نکردن می جنگند و یک تعداد برای کسب سهمیه آسیایی و باشگاه ها به بازیکنانشان نیاز دارند. اگر بازیکن بهتر از بازیکنان خودمان پیدا کنیم جذب می‌کنیم،در غیر این صورت با همین تیمی که بالاتر از حد انتظار ظاهر شده کارمان را پیش می بریم.

تارتار در پایان گفت: ما از بازیکنان مان راضی هستیم و داریم خوب تلاش می کنیم. بالاخره بازی در زمین تیم چهارم جدول ساده نیست.در ضمن تاکنون پیکان در زمین خودش شکستی را متحمل نشده است و ما داریم کارمان را درست پیش می بریم.از بازیکنان رضایت دارم.

انتهای پیام/

اظهارات تارتار پس از بازی پیکان و پارس جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار