مدیرکل صدای استان‌های صدا و سیما با اشاره به اینکه شبکه استانی صدا باید در خدمت توسعه استان باشد گفت:میزان رضایتمندی مخاطبان از صدای شبکه استانی آذربایجان غربی ۹۵ درصد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛وحید کمالی مدیرکل صدای استان‌های صدا و سیما در دیدار با مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی بر مخاطب محوری و تنوع در برنامه سازی تاکید کرد و اظهارداشت: برنامه سازی مناسب با هدف انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی و شناساندن راه امام راحل و مجاهدت‌ها و رشادت‌های مردم و شهدای والامقام در دوران پیروزی انقلاب اسلامی در دستور کار برنامه سازان قرار گیرد.

وی میانگین میزان مخاطبان صدای شبکه استانی را بر اساس نظرسنجی‌ها بیش از میانگین کشوری دانست و میزان رضایتمندی مخاطبان از صدای شبکه استانی آذربایجان غربی را ۹۵ درصد اعلام کرد.

مدیرکل صدای استان‌ها صدا و سیما، رادیو نما را گامی مهم و حضوری نو در فضای جدید رسانه‌ای برشمرد و نقش رسانه ملی در اطلاع رسانی موثق و قابل استناد در رویداد‌های مختلف به ویژه حوادث غیرمترقبه را مهم و غیرقابل انکار عنوان کرد.

رادیو را پل ارتباطی مردم و مسئولان است

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز در این دیدار آذربایجان غربی را استانی با موقعیت‌های خاص و ویژگی‌های منحصر بفرد جغرافیایی، تاریخی و فرهنگی معرفی کرد که اقوام و ادیان مختلف با آرامش، امنیت و احترام متقابل در سایه نظام اسلامی زندگی می‌کنند.

مسعود مجرد به نقش مهم آذربایجان غربی در دوران دفاع مقدس و ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری این استان برای توسعه و پیشرفت اشاره کرد و اولویت برنامه سازی در صدای شبکه استانی را طرح دغدغه‌های زیست محیطی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگ بومی و محلی مردم استان دانست.

وی رادیو را پل ارتباطی مردم و مسئولان عنوان کرد و تولید برنامه‌های موضوعی با هدف بررسی مطالبات مردم و رساندن صدای آنان به گوش مسئولان، تولید برنامه‌هایی با محوریت ایجاد نشاط و امید، حضور در شبکه‌های سراسری و تعامل و اجرای مشترک با مراکز همجوار را از فعالیت‌های بارز شبکه استانی صدا دانست.

قلیزاده معاون صدای مرکز آذربایجان غربی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد صدای مرکز آذربایجان غربی پخش برنامه‌های مختلف به زبان‌های فارسی، آذری، کردی و آشوری را از دیگر اقدامات صدای شبکه استانی اعلام کرد.

انتهای پیام/ن.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.