۹ فرستنده تلویزیونی شبکه‌های دیجیتال همزمان با هفته دولت با حضور مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی در خوی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی روز جمعه در آیین افتتاح ۹ فرستنده تلویزیونی شبکه‌های دیجیتال گفت: با بهره برداری از ایستگاه تپه قوردیگ خوی بیش از ۶ هزار نفر از اهالی هشت روستا از ۱۸ شبکه دیجیتال بهره‌مند شدند.

مسعود مجرد افزود: با بهره برداری از هشت فرستنده دیگر در مناطق روستایی خوی در مجموع ۲۳ هزار نفر از اهالی روستا‌ها از برنامه‌های شبکه‌های دیجیتال صدا و سیما برخوردار شدند.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها را بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: با حمایت دولت و مجلس، صدا و سیما آماده برداشتن گام‌های بلند دیگر برای پوشش شبکه‌های دیجیتالی در دورترین نقاط کشور است.

انتهای پیام/م

۹ فرستنده تلویزیونی شبکه‌های دیجیتال در خوی افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
shamkoy
۱۶:۰۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
با سلام سالها پیش ساختمان صداوسیمای خوی آماده شد . پس صداو سیمای شهر تاریخی و فرهنگی خوی چه زمانی افتتاح خواهد شد ؟ سالهاست منتظر دیدن برنامه های تلویزیونی از صدا و سیمای شهر عزیز و دوست داشتنی خوی هستیم . لطفا اقدامات انجام شده را اطلاع رسانی فرمایید .