هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان پیگیری شد که طی آن تیم والیبال پیکان تهران نبرد حساس هفته را به سود خود تمام کرد.

نبرد حساس هفته به سود پیکان/ اصفهانی‌ها و یک پیروزی دیگربه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان، گرامیداشت شهید محسن حججی، عصر امروز با برگزاری سه دیدار پیگیری شد و هفته چهارم خود را پشت سر گذاشت.

در حساس‌ترین دیدار این هفته از رقابت‌ها تیم والیبال پیکان تهران به مصاف تیم بهنمیر مازندران رفت که در این مسابقه موفق شد با حساب ۳ بر صفر به برتری رسیده و روند پیروزی‌های خود را ادامه دهد. شاگردان میترا شعبانیان با این برد در صدر جدول مسابقات لیگ برتر باقی ماندند.

در دیگر بازی این هفته و در اصفهان تیم آبنوس تهران میهمان ذوب آهن اصفهان بود دیداری که در پایان با برتری تیم میزبان یعنی سبز پوشان اصفهان خاتمه یافت. ذوب آهنی‌ها در این مسابقه موفق شدند با حساب ۳ بر صفر مقابل تیم آبنوس به برتری رسید.

در تبریز نیز تیم والیبال سالوت از ساعت ۱۵ و در سالن شهید اقدمی این شهر میهمان شهرداری تبریز بود. مسابقه‌ای که در پایان آن تیم سالوت توانست با نتیجه ۳ بر صفر پیروزی را از آن خود کند تا هر سه مسابقه هفته چهارم لیگ برتر بانوان با نتیجه مشابه ۳ بر صفر تمام شود.

**نتایج کامل هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان:

پیکان تهران ۳ – بهنمیر مازندران صفر
شهرداری تبریز صفر – سالوت تهران ۳
آبنوس تهران صفر – ذوب آهن اصفهان ۳

انتهای پیام/

هفته چهارم لیگ بانوان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار