دیدار دو تیم بهنمیر مازندران و رایکا تهران در هفته اول لیگ بانوان برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان روز پنج شنبه ( 16 آذر ) بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون والیبال آغاز خواهد شد.

این در حالی است که هنوز دو روز مانده به آغاز دوره شانزدهم این مسابقات، خبر رسیده است که یکی از مسابقات هفته نخست به دلایلی نامعلوم برگزار نمی‌شود!

دو تیم بهنمیر مازندران و رایکا تهران که قرار بود پنج شنبه از ساعت 15 در بهنمیر به مصاف هم بروند، بنا به گفته مسئولان دو تیم این دیدار را برگزار نخواهد کرد. پرس‌وجوها درباره چرایی منتفی شدن این مسابقه نتایجی نداد و مسئولان بانوان فدراسیون پاسخگوی این موضوع نبودند.

با این حال به نظر می‌‌رسد لیگ بانوان با بی‌نظمی‌هایی همراه است و این بی‌نظمی‌ها خیلی زودتر از انتظار و قبل از آغاز مسابقات آغاز شده است. گفتنی است لیگ برتر والیبال بانوان ایران با حضور 8 تیم شانزدهمین دوره خود را سپری خواهد کرد. این در حالی است گه لیگ بانوان تیم‌های جدیدی را در دل خود خواهد داشت که برای نخستین بار حضور در این مسابقات در سطح لیگ برتر را تجربه می‌کنند. تیم‌هایی مانند رایکا، بهنمیر، سالوت، کن، پیکان و ... .

انتهای پیام/

 لغو یک بازی از هفته اول لیگ بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار