جانشین فرماندهی انتظامی بروجرد گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری با همکاری ماموران کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی این شهرستان ۱۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در بروجرد شناسایی و منهدم شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ محمد قاسم میری جانشین فرماندهی انتظامی بروجرد افزود: با انهدام این تعداد باند تهیه و توزیع مواد مخدردراین شهرستان ۳۸۲ کیلو و ۹۴۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی اظهار کرد: دراین راستا نیز سه هزار و ۹۸۲ فروشنده مواد مخدر و معتاد پرخطردستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی شهرستان تحویل داده شدند.

جانشین فرمانده انتظامی بروجرد به شهروندان توصیه کرد: درصورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب موضوع را به ۱۱۰ اطلاع دهند.

سرهنگی میری بیان کرد: همچنین در این مدت باند سارقان خودرو و محتویات داخل خودرو در بروجرد کشف که در بازجویی‌های اولیه ۲ متهم این پرونده به ۱۱ فقره سرقت خودرو و ۲۱۳ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه این عملیات با همکاری ماموران کلانتری ۱۴ اندیشه انجام شد، ادامه داد: شناسایی مالباختگان انجام شده و متهمان نیز به همراه تشکیل پرونده به مقام قضایی شهرستان تحویل داده شدند.

انتهای پیام/م

امسال ۱۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در بروجرد شناسایی ومنهدم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.