در راستای توانمندسازی اقتصادی و توسعه‌عدالت اجتماعی، تفاهمنامه ۸ هزار میلیارد ریالی بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (بنیاد برکت) و استانداری سیستان و بلوچستان امضا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ماندانا زنگنه مدیرکل‌جذب‌وحمایت از سرمایه‌گذاری‌استانداری سیستان و بلوچستان‌گفت: بمنظور توسعه عدالت و توانمندسازی اقتصاد تفاهم نامه ۸ هزار میلیارد ریالی بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) (بنیاد برکت) و استانداری سیستان و بلوچستان، امضا شد.

 

وی اجرای طرح‌های توانمندسازی اقتصادی با رویکرد تولید و اشتغال با مشارکت کارآفرینان و اولویت کسب و کار‌های متوسط را اولین محور تفاهمنامه منعقد شده دانست.

وی افزود: اجرای طرح‌های توانمندسازی و مشارکت اقتصادی اجتماع محور در قالب الگو‌های آسمان و آفتاب با اولویت کسب و کار‌های خرد متوسط و مشاغل خانگی و با رویکرد فعال سازی مزیت‌های نسبی استان و اجرای طرح‌های اقتصادی توسط گروه توسعه اقتصادی تدبیر با اولویت کسب و کار‌های بزرگ و تاکید بر مزیت‌های اقتصادی استان از دیگر محور‌های درنظر گرفته شده در این تفاهمنامه است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری، حمایت از طرح‌های دانش بنیان از طریق موسسه دانش بنیان برکت و حمایت از راه اندازی و فعال سازی واحد‌های تولیدی راکد خرد و متوسط با محوریت اشتغال‌زایی و حفظ ظرفیت‌ها و فرصت‌های بالفعل اشتغال در استان از طریق اعطای تسهیلات مالی ارزان قیمت را از محور‌های مورد تاکید در این تفاهم نامه دانست.

زنگنه افزود: اعطای وام قرض الحسنه ۵۰ میلیون ریالی جهت حمایت از مشاغل خرد و خانگی، اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی، زیربنایی، فرهنگی و اجتماعی به صورت مشارکتی با استان با قدرالسهم یکسان و کمک به ساخت و تکمیل ۱۰۰۰ باب مسکن محرومین از دیگر موارد توافق شده در تفاهم نامه استانداری با بنیاد برکت است.

انتهای پیام/گ

امضاء تفاهمنامه هشت هزار میلیاردی در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار