رئیس پژوهشکده دکتر حسابی خاش گفت: مسابقه دومینو دانش آموزان این شهرستان با حضور ۳۵ تیم در مقطع ابتدایی و متوسطه برگزار شد.

 مسابقه دومینو دانش آموزان خاشی با حضور ۳۵ تیم برگزار شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  علیرضا عرب رئیس پژوهشکده دکتر حسابی خاش گفت: تقویت نیروی تخیل، رشد خلاقیت‌های هنری، کمک به شکوفایی ابتکار و نوآوری و دوری دانش آموزان از فضای مجازی را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات ذکر کرد.
وی با اشاره به اینکه در این رقابت از ۲۱ مهره دومینو استفاده شده است گفت: بیش از ۱۰۰ دانش آموز در این مسابقه شرکت داشتند.


رئیس پژوهشکده دکتر حسابی خاش سیستان و بلوچستان افزود: ۱۰ هزار عدد دومینو در این رقابت استفاده شد و قطعاتی که در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت با استاندارد‌های جهانی از نظر طرح، وزن، ابعاد و رنگ کاملا مطابقت داشت.


علیرضا عرب بیان کرد: شرکت کنندگان از سبک دیوار چینی، ساخت برج و هرم در سه سازه زمینی، مرتفع و سه بعدی استفاده کردند.


مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاش نیز گفت: برگزاری مسابقات هوش و خلاقیت به رشد و پرورش استعداد‌های دانش آموزان کمک می‌کند.


قاسم کوچکزایی افزود: رویکرد مهم آموزش و پرورش کیفیت بخشیدن به آموزش‌ها و گرایش به سمت انجام کار‌های خلاق و ایده‌های نوین آموزشی است.


وی ادامه داد: برگزاری مسابقات دومینو به عنوان یک تفریح جذاب و با نشاط در تقویت روحیه دانش آموزان برای کسب علم و نیز بارور ساختن ذهن آن‌ها تاثیرگذار است.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقات دومینو در خاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار