فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: تعامل بيشتر پليس آگاهی با مراجع قضايی حذف مجرم از چرخه جرم را به دنبال دارد.

‍ به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان در جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت این استان، با بيان اينكه استان كرمان از لحاظ امنيت و احيای آن رتبه اول را دركشور كسب كرده است، اظهار داشت: در 9 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل استان 6% افزايش وقوع و 4% افزايش كشف ودر مجموع 66% افزايش وقوع و كشف سرقت داشته ایم.

 رئيس پليس آگاهی استان نيز در اين جلسه با قدردانی از زحمات كارآگاهان پليس آگاهی گفت: ماموران پليس آگاهی عليرغم سختی و فشار بالای كار با غيرت و تعصب خود پيگير پرونده هايی هستند كه بر عهده آن هاست.

سرهنگ حسن پور افزود: هدفمندي گشت ها در سطح شهر و نقش آن ها در شناسايي و دستگيري سارقان و كاهش وقوع جرم است وتمامي اركان در جهت كاهش وقوع سرقت با تمامي امكانات در اين سه ماه باقي مانده در تلاشند.

وی تصریح کرد: با توجه به اينكه تقريباً 80 درصد سارقاني كه دستگير مي شوند، پس از تحمل كيفر براي چندمين بار به چرخه جرم باز مي گردند، بر این اساس، پروژه ای تحقيقاتی در خصوص علل و عوامل اين معظل در پليس آگاهی دردست اقدام است.

رئيس پليس آگاهی استان بر لزوم هم افزايی برای كنترل سرقت ها تأكيد كرد و یادآور شد: برخورد قاطع و مناسب قضايی با مجرمان سبب خروج آن ها از چرخه جرم می شود.

انتهای پیام/ب

حذف مجرمان از چرخه جرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار