فرمانده انتظامی جیرفت گفت: دو نفر سارق سابقه دار که با ضرب و جرح اقدام به سرقت و اخاذی می کردند٬ دستگیر شدند.

دستگیری سارقان با تلاش ماموران کلانتری 11 شهید قرنیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ ماشاالله ملایی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: طی اعلام گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی برسرقت تلفن همراه در یکی از پارک های سطح شهر،مامورین کلانتری 11شهید قرنی بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود:با حضورعوامل گشتی مشخص شد،سارقین با ایراد ضرب و جرح اقدام به سرقت تلفن همراه و مقادیری پول نقد کرده اند و سریعا از محل متواری شده اند.

سرهنگ ملایی تصریح کرد : با توجه به حساسیت موضوع، اجرای اقدامات فنی و اطلاعاتی جهت شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

ملایی گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران کلانتری 11 و پس از انجام تحقیقات گسترده یک نفر از سارقان که دارای چندین فقره سابقه کیفری از جمله سرقت مسلحانه است در این رابطه شناسایی و در مرکز شهر حین فروش تلفن همراه سرقتی دستگیر شد.

وی افزود:پس از انتقال متهم به کلانتری و اعتراف وی به بزه انتسابی ،هم دست وی نیز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاهش دستگیر شد.

ملایی با اشاره به کشف اموال سرقتی و تحویل آنان به مالباختگان،گفت: دو متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به محاکم قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با تاکید بر این موضوع که پلیس از تمام توان خود برای ایجاد آرامش مطلوب در جامعه استفاده می کند در خصوص پيشگيری از وقوع این گونه سرقت ها،اظهار کرد: شهروندان بایستی در صورت مشاهده افراد مشکوک در هر نقطه از شهرستان، بلافاصله پلیس را در جریان بگذارند، برای انجام سفرهای درون و برون شهری از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنند و همچنین از حمل پول يا اشياء قيمتی به نحوی كه جلب توجه كند،بپرهیزند.


انتهای پیام/س

 

دو نفر سارق سابقه دار در جیرفت دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار