معاون توسعه مدیریت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: 9 پروژه در قالب ظرفیت های جدید هتلینگ این استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد مجیدی، معاون توسعه مدیریت میراث فرهنگی استان اردبیل با اعلام این خبر تصریح کرد: در رابطه با سیاست های اقتصاد مقاومتی 2 پروژه به میراث فرهنگی استان ابلاغ شده که شامل تدوین بسته های حمایتی کارگاه های تولیدی صنایع دستی و ایجاد ظرفیت های جدید در هتلینگ است.

وی افزود: تعهد تعریف شده استان اردبیل در ایجاد ظرفیت های جدید هتلینگ اجرای 57 پروژه بود که عمدتا پروژه های نیمه تمام سرمایه گذاری بودند و از صفر تا 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند.

معاون توسعه مدیریت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل متذکر شد: بخشی از اجرای تعهد در برنامه کوتاه مدت دو سالانه 95 و 96 در نظر گرفته شد و بخشی نیز در برنامه میان مدت تا پایان سال 99 اجرا می شود.

به گفته مجیدی از 57 پروژه که شامل هتل، هتل آپارتمان، کمپ گردشگری، آبدرمانی و در مجموع تاسیسات مرتبط با گردشگری است، 33 مورد فعال بود و مابقی به دلایل مختلف متوقف شده بودند.

وی تاکید کرد: در نهایت از 33 پروژه فعال، 17 مورد برای برنامه کوتاه مدت تعیین هدف شد که از این تعداد نیز شش مورد مربوط به سال 95 بود و توانستیم به صورت 100 درصد محقق ساخته و به اتمام برسانیم.

مجیدی با اذعان به اینکه اجرای 11 پروژه نیز برای سال جاری پیش بینی شده بود، ادامه داد: تاکنون سه پروژه به اتمام رسیده و در واقع 30 درصد برنامه محقق شده است.

وی متذکر شد: براساس شرایط و وضعیت فعلی، تا پایان سال جاری در نظر داریم پنج پروژه دیگر را نیز اجرا کنیم که به عبارتی 75 درصد از برنامه محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ح

ایجاد ظرفیت های جدید هتلینگ در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.