معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری دوره آموزشی عوامل اجرایی و کارکنان واحدهای پذیرایی بین راهی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قادر تقی زاده، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اعلام این خبر تصریح کرد: با توجه به رشد روز افزون صنعت گردشگری و ضرورت ارتقاء مهارت های منابع انسانی آموزش تمام تاسیسات و واحدهای مرتبط با صنعت گردشگری بیش از پیش ضروری است.

وی افزود: به منظور تحقق این مهم و با توجه به اعلام دوره های شانزده گانه توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری از طرف دفتر مطالعات آموزش گردشگری، اولین دوره آموزش کوتاه مدت ویژه عوامل اجرایی  و کارکنان  واحدهای بین راهی در استان اردبیل برگزار شد.

تقی زاده اضافه کرد: این دوره با حضور  110  شرکت کننده و به مدت شانزده ساعت و چهار روز متوالی از تاریخ 26 تا 29 آذرماه برگزار شد که شرکت کنندگان عمدتا از واحدهای پذیرایی بین راهی و هتل های دارای رستوران مجهز  و تالارها و رستوران های داخل شهر بودند.

به گفته وی سرفصل های دوره مذکور شامل شناخت صنعت گردشگری، بهداشت فردی کارکنان تولید و ارائه غذا، اصول تهیه و نگهداری غذا و روش های سالم سازی سبزیجات، بهداشت سلامت مواد غذایی، مهارت های فردی و ارتباطی و ایمنی محیط کار، اطفاء حریق و اصول کمک های اولیه است.

انتهای پیام/ح

دوره آموزشی کارکنان واحدهای پذیرایی بین راهی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.