مدیر مسکن و ساختمان اداره‌کل راه وشهرسازی استان بوشهر با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه مسکن مهر ۶۶۰ واحدی بوشهر گفت: متقاضیان این پروژه که نسبت به تقسیط وام آن اقدام کنند مسکن آنها تحویل می‌شود.

مسکن مهر ۶۶۰ واحدی بوشهر امسال تحویل متقاضیان می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  رضا دستغیبی بعدازظهر امروز در جلسه شورای تامین مسکن استان بوشهر از تکمیل 30 هزار و 837 واحد مسکن مهر استان بوشهر خبرداد و اظهار داشت: از 34 هزار و 301 واحد مسکن شهرهای استان بوشهر تاکنون 30 هزار 837 واحد آن تکمیل و واگذار شده است.

وی پیشرفت واحدهای مسکونی مهر استان بوشهر را بالای 90 درصد دانست و افزود: 3 هزار 654 واحد مسکن مهر در استان در حال تکمیل شدن است که این واحدها بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی استان بوشهر با اشاره به وضعیت مسکن مهر 660 واحدی بوشهر تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه بالای 95 درصد است که پیش بینی می‌شود تا پایان امسال به متقاضیان واگذار شود.

دستغیبی با تاکید بر تکمیل  شبکه آبرسانی، برقرسانی و فاضلاب پروژه مسکن مهر 660 واحدی بوشهر افزود: با برنامه ریزی انجام شده شبکه فاضلاب این مجتمع مسکونی رو به اتمام است و طرح‌های برقرسانی و آبرسانی تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه برای ساخت هر واحد مسکن مهر 660 واحدی بوشهر 58 میلیون تومان هزینه شده گفت: در اجرای این پروژه 30 میلیون تومان وام و 28 میلیون تومان سهم آورده است.

 مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی استان بوشهر از واگذاری  مسکن مهر 660 واحدی بوشهر به متقاضیان  خبرداد و خاطر نشان کرد:  متقاضیانی که آورده خود را تکمیل و نسبت به تقسیط وام اقدام و قرارداد اجاره زمین منعقد کنند اداره کل راه وشهرسازی استان بوشهر آمادگی تحویل واحدهای مسکونی 660 واحدی بوشهر را به متقاضیان دارد.

انتهای پیام/پ

امسال مسکن مهر ۶۶۰ واحدی بوشهرتحویل داده می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.