۳ طرح به ارزش یک میلیارد و پنجاه میلیون تومان در بیمارستان شهید مطهری مرودشت به بهره برداری رسید.

سید محمد علی موسوی رئیس بیمارستان شهید مطهری مرودشت در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با اعلام افتتاح ۳ طرح در بیمارستان مرودشت اظهار کرد: دستگاه رادیولوژی و دستگاه OTG (عکس برداری فک و دندان) با اعتباری بالغ بر بیش از یک میلیارد با سرمایه گذاری بخش خصوصی در درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیا (ص) بیمارستان شهید مطهری مرودشت شروع به کار کرد.

وی افزود: در بیمارستان شهید مطهری مرودشت دستگاه رادیولوژی وجود داشت، اما راه اندازی این دستگاه با تعرفه دولتی و مشارکت بخش خصوصی به طور شبانه روزی کار مردم را تسریع خواهد کرد.

موسوی تصریح کرد: با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیون تومان نوبت دهی این درمانگاه از این پس به صورت تلفنی و اینترنتی خواهد بود.

وی ادامه داد: روزانه تعداد ۳ هزار مراجعه به بیمارستان شهید مطهری مرودشت وجود دارد که از این تعداد نزدیک بر ۸۰۰ بیمار تعداد مراجعین به درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیا است.

رئیس بیمارستان شهید مطهری مرودشت بیان کرد: همچنین راه میان بیمارستان شهید مطهری مرودشت و درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیا (ص) با اعتباری افزون بر ۲۵ میلیون تومان بهسازی شد.

مرودشت با جمعیتی بالغ بر ۳۲۵ هزار نفری دومین شهرستان استان فارس پس از شیراز و در فاصله ۴۵ کیلومتری از شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ن

افتتاح طرح در بیمارستان مرودشت

برچسب ها: اخبار فارس ، افتتاح ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار