مسئول کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: یکی از اهداف کارگروه تعلیم و تربیت، بررسی نقاط ضعف و قوت در مدارس دهستان‌های استان بوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رضا ابوالحسنی با اشاره به شکل‌گیری کارگروه تعلیم و تربیت در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهدای استان تصریح کرد:  این کارگروه هم‌اکنون در 6 شهرستان و در هر شهرستان یک دهستان، شامل ماکو، چالدران و چایپاره در شمال استان و تکاب، سردشت و پیرانشهر در جنوب استان حوزه فعالیت دارد.

وی گفت : کارگروه تعلیم و تربیت در دو بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری اقداماتی انجام داده است.

مسئول کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود : نیت نخست بخش سخت‌افزاری، احداث مدرسه بنا به نیاز و در مرحله دوم اگر مدرسه‌ای به تعمیر، بازسازی و مرمت نیاز دارد انجام شده و در مرحله پایانی تجهیز آن مدرسه مورد توجه است.

 

وی اظهار کرد: نخستین اقدام در دهستان‌ها نیز این است که از مدارس بازدید و سرکشی شود که در این زمینه تاکنون از دهستان چیمن در تکاب، حاجی‌لار شمالی در چایپاره، دهستان چایپاره جنوبی در ماکو و دهستان چالدران جنوبی در چادران بازدید به عمل آمده است.

 

ابوالحسنی تصریح کرد: اما تاکنون از دو دهستان سردشت و پیرانشهر بازدیدی انجام نشده که در برنامه آینده این بازدید انجام می‌شود و علاوه بر آن، با مدیران مدارس در این بازدیدها آشنا شده و دیدار خواهیم داشت و مشکلات این مدارس در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بررسی و نقاط ضعف و قوت مدارس احصاء می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.