از دی ماه جاری شیر یارانه ای بین مدارس استان آذربایجان غربی توزیع می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد گفت: توزیع شیر در تمامی مدارس استان به میزان 30 نوبت در سال جزو برنامه های اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی است.

کامبیز شاوله افزود: اقدامات لازم در زمینه تامین شیر مدارس استان در حال انجام بوده و پس از عقد قرارداد با کارخانه های تامین کننده شیر مدارس، توزیع آنها شروع می شود.

وی ادامه داد: سال گذشته بین تمامی دانش آموزان هر سه مقطع شیر مدارس توزیع شد و تلاش می شود امسال نیز مانند پارسال این اقدام به بهترین نحو انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم در این زمینه میگوید: آموزش و پرورش آذربایجان غربی با 11 کارخانه قرارداد منعقد کرده که در این راستا مدارس روستایی شیر استریل پاکتی سه گوش و مدارس شهری شیر لیوانی به میزان 200 سی سی با 2.5 درصد چربی دریافت می کنند.

سیدمصطفوی افزود: پایش های مستمر توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان در زمینه ارائه و تولید شیرهای با کیفیت انجام می شود و اگر موردی از رعایت نشدن استانداردها در این زمینه مشاهده شود، اقدامات لازم را برای تعطیلی واحد تولیدی انجام می دهیم.

وی ادامه داد:سال گذشته 30 نوبت شیر بین دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوره دوم آذربایجان غربی توزیع شد.

سید مصطفوی گفت: 80 میلیارد ریال اعتبار برای تامین شیر مدارس استان در سال گذشته اختصاص یافت.

آذربایجان غربی دارای 550 هزار دانش آموز در 5500 مدرسه و در مقاطع سه گانه تحصیلی است.

انتهای پیام /ت 

برچسب ها: توزیع ، شیر ، رایگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.