احتمال غیرفعال شدن دسترسی به قدرت سیگنال شبکه در نسخه های آینده اندروید

نسخه‌های آینده سیستم عامل اندروید ممکن است قادر به مخفی کردن قدرت سیگنال از کاربران تلفن های هوشمند باشد.

مخفی شدن قدرت سیگنال در نسخه های آینده اندرویدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نسخه‌های بعدی سیستم عامل اندروید احتمالا قادر خواهند بود قدرت سیگنال را از کاربران تلفن‌های هوشمند مخفی کنند. همانطور که احتمالا برخی از شما می دانید، نسخه‌های فعلی سیستم عامل اندروید به شما امکان دسترسی  و مشاهده قدرت سیگنال شبکه را با هدایت به منوی وضعیت سیمکارت در بخش تنظیمات می دهد. اما اکنون به نظر می رسد که این اطلاعات ممکن است در آینده به صورت اختیاری باشند. یک قطعه از کدگذاری‌های جدید مربوط به پروژه متن باز سیستم عامل اندروید گوگل نشان می‌دهد که برنامه‌هایی برای پنهان کردن اطلاعات قدرت سیگنال وجود دارد.

گزارش‌‌ها حاکی از آن است که این ویژگی توسط اپراتورها درخواست شده‌ است و شرکت گوگل نیز با تقاضای آن‌ها موافقت کرده‌ است. با این حال، هیچ اطلاعاتی درباره اینکه چرا اپراتورها این ویژگی را می‌خواهند وجود ندارد.

لازم به ذکر است؛ با اعمال این تغییرات فعال یا غیرفعال بودن این بخش در اختیار اپراتورها قرار می گیرد، این تغییر تنها بر گزینه "قدرت سیگنال" تاثیر می‌ گذارد که در منوی وضعیت سیمکارت وجود دارد و این تغییرات تاثیری بر API هایی ندارد که برای گرفتن اطلاعات استفاده می‌شوند، این بدان معناست که برنامه‌های شخص ثالث هنوز قادر به نشان دادن قدرت سیگنال هستند.

انتهای پیام/

 مخفی شدن قدرت سیگنال در نسخه های آینده اندروید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار