شهردار بجنورد گفت : تاکنون برای ۳۸۰ واحد مسکونی زلزله زده بجنورد صدور پروانه و بررسی نقشه انجام‌شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ روح‌الله براتیان شهردار بجنورد با بیان این که دو هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی زلزله‌زده بجنورد مشمول دریافت پروانه رایگان می‌شود ، گفت : بر اساس توافقنامه انجام‌گرفته هر واحد مسکونی که نیاز به بازسازی دارد و بنیاد مسکن تأیید کرده باشد، تا سقف ۱۶۴ متر پروانه رایگان دریافت می‌کند.

وی افزود : دو هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی زلزله‌زده مشمول این طرح می‌شود که تاکنون یک هزار و ۳۵۰ پرونده پذیرش‌شده‌اند و برای ۳۸۰ واحد مسکونی، صدور پروانه و بررسی نقشه انجام‌شده است.

براتیان اظهار کرد : در هشت ماه امسال مجموع درآمدهای شهرداری ۴۵ میلیارد تومان بود که فقط ۳۵ درصد از بودجه پیش‌بینی‌ شده تحقق‌یافته است .

وی تصریح کرد : در هشت ماه امسال  ۴۵ میلیارد تومان درآمد شهرداری بود که معادل ۳۵ درصد بودجه پیش‌بینی‌ شده است و دلیل آن‌هم تخفیفات ۵۰ درصدی است که باعث شد سهم درآمدی شهرداری در ۶ ماهه دوم کاهش پیدا کند.

وی بابیان اینکه شهرداری بجنورد ۹۹ میلیارد تومان بدهی دارد، گفت : اگر تا پایان سال بتوانیم ۱۵ میلیارد تومان درآمد کسب کنیم، مجموع درآمدهای امسال فقط پاسخگوی هزینه‌های جاری خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای جانمایی کارخانه کمپوست در حال پیگیری هستیم، افزود: بخش خصوصی ۶۰۰ میلیون برای راه‌اندازی آن هزینه کرده است اما به سبب مسائل اجتماعی هنوز نتوانستیم از این کارخانه بهره‌برداری کنیم.

وی گفت : ۵ و نیم  میلیارد تومان به‌ منظور احداث پایانه در بجنورد در سال ۹۷ از سوی استانداری اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/آ

هم اکنون شهرداری بجنورد 99 میلیارد تومان بدهی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.