معاون استاندار اردبیل؛

زیرساخت های خدمات الکترونیک در استان اردبیل توسعه می‌یابد

معاون سیاسی وامنیتی استاندار اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی های انجام شده زیرساخت های خدمات الکترونیک در استان اردبیل توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر نصیری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل افزود: با برنامه‌ریزی های انجام شده زیرساخت های خدمات الکترونیک در استان اردبیل توسعه می‌یابد که در این زمینه ثبت احوال استان توانسته اقدامات خوبی انجام دهد ولی نیاز است این خدمات توسعه یابد.

وی با اشاره به اینکه امروزه دیگر نباید مردم در جیب خود کارت‌های مختلف خدماتی داشته باشند، افزود: نیاز است کارت های هوشمند جایگرین این کارت ها شوند که با یک کارت ملی بتوان تمامی اطلاعات فرد را به ثبت رساند.

نصیری از پوشش 60 درصد جمعیت استان در حوزه صدور کارت ملی هوشمند خبر داد و گفت: انتظار می رود با تلاش همه‌جانبه ثبت احوال استان و سایر دستگاه ها این امر به میزان صد درصدی خود برسد و باید در این زمینه علاوه بر تلاش دستگاه های مربوطه مردم نیز همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه در برخی مواقع شاهد جعل شناسنامه در سطح استان هستیم، افزود: نیاز است نظارت دستگاه های مربوطه بر این امر افزایش یابد و براساس گزارش ارائه شده در 9 ماهه امسال 81 مورد جعل شناسنامه صورت گرفته است.

انتهای پیام/ح

60 درصد جمعیت استان اردبیل کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.