مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: مشترکین به منظور گرم کردن منزل هرگز از وسایل گازسوز پرمصرف و پرخطر مانند شومینه استفاده نکنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ جمال لیوانی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: شومینه علاوه بر اینکه حجم مصرف بسیار بالایی دارد گرمای چندانی تولید نکرده و باعث آلودگی فضا و بروز سردرد و سر گیجه می‌شود.


وی ادامه داد: لازم است مشترکین از بکارگیری وسایل گازسوز غیر استاندارد و بدون ترموکوپل و همچنین دستکاری تاسیسات گاز جدا خودداری کنند به دلیل اینکه، اینکار بسیار خطرناک بوده و عواقب ناگواری را به همراه دارد.


جمال لیوانی گفت: ازمشترکان می‌خواهیم همواره از سلامت وسایل گازسوز و صحت کارکرد آن اطمینان حاصل کنند برای اینکه، سالم بودن لوازم گازسوز علاوه بر اینکه در کاهش مصرف تاثیر به سزایی دارد از بسیاری از حوادث ناگوار پیش گیری می‌کند.


مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان در پایان با تاکید بر توجه مصرف کنندگان به هشدار‌ها و پیام‌های ایمنی ارائه شده، افزود: رعایت نکات ایمنی در زمان استفاده از وسایل گازسوز ضمن اینکه بسیار مهم و مورد تاکید و بی توجهی به آن‌ها بسیار خطرناک است.

انتهای پیام/م
 

استفاده از شومینه پرخطر است

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.