فرماندار تویسرکان گفت: برای مبارزه با مواد مخدر در شهرستان بودجه خاص اختصاص می یابد

برای مبارزه با مواد مخدر در شهرستان بودجه خاص اختصاص می یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حبیب مومیوند فرماندار تویسرکان با بیان اینکه هزینه کردن در بخش پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، سرمایه گذاری محسوب می شود، گفت: طرح های مبارزه با مواد مخدر با استفاده از تمامی ظرفیت ها در قالب طرح کرامت یک در شهرستان تویسرکان در حال اجرا است.

وی  در نشست هماهنگی طرح کرامت با موضوع مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: هر یک از استان های کشور در زمینه اجرای طرح های مقابله با یکی از آسیب های اجتماعی به صورت آزمونه انتخاب شدند و طرح مبارزه با مواد مخدر به استان همدان اختصاص یافت.

وی افزود: هر یک از شهرستان های استان همدان یکی از مناطق خود را به عنوان محل آزمونه اجرای طرح کرامت و تقابل همه جانبه با تولید، توزیع و تبادل مواد مخدر انتخاب می کند که در شهرستان تویسرکان این طرح در روستای لامیان اجرا می شود.

مومیوند با تاکید بر اینکه باید خطر شیوع آسیب های اجتماعی و به ویژه مواد مخدر را جدی تلقی کنیم تصریح کرد: هیچ فرد و خانواده ای در هر سطح و موقعیت اجتماعی هم که باشند از خطر آسیب های اجتماعی مانند مواد مخدر مصون نیستند.

وی ابراز کرد: همه دستگاه های مرتبط اجرایی و به ویژه نهادهای حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد باید برای حمایت از خانواده های معتادان متجاهر به میدان بیایند و پذیرفته نیست که حتی یک خانواده به خاطر اعتیاد سرپرست خانواربدون سرپناه بماند.

انتهای پیام/ش.و

اختصاص بودجه برای مبارزه با مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.