استاندار همدان در پی انتقاد خبرگزاری صدا و سیمای مرکز همدان، از توجه نکردن مسئولان به یک اثر تاریخی؛ بر توجه بیشتر به اثر تاریخی تپه پیسا و زیباسازی این منطقه تاکید کرد.

تاکید استاندار بر توجه بیشتر به اثر تاریخی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه تپه پیسا به یکی از مراکز توزیع مواد افیونی تبدیل شده بود، گفت: یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب در موضوع آسیب های اجتماعی مواد مخدر است که باید قاطعانه در این زمینه عمل شود.

وی با تاکید بر اهمیت تاریخی و باستانی تپه پیسا، تصریح کرد:  این مجموعه باستانی  وتاریخی باید مورد توجه بیشتر قرار می گیرد و اقدامات لازم در این جهت صورت پذیرد.

نیکبخت افزود: مراکز نگهداری و درمان و مراکز ترک اعتیاد باید برای پذیرش معتادان متجاهر ظرفیت سازی کنند.

فرمانده انتظامی استان هم با بیان اینکه در نه ماهه امسال، بیش از ۲۰ میلیون قرص روان گردان وغیر مجاز از استان جمع آوری شده است،  گفت: ۶۰ هزار نفر هم، چهره به چهره آموزش‌های لازم در زمینه آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد را فرا گرفته اند.

سردار کامرانی صالح افزود : ۴۰۸ طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر هم اجرا شده است که بیش از ۸ هزار معتاد خرده فروش وتوزیع کننده دستگیر شدند.

انتهای پیام/د.ا

 

اثر تاریخی "تپه پیسا" حفظ شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.