مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: هشت فقره پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی و غذایی بخش کشاورزی با ظرفیت ۲۰ هزار و ۲۵۰ تن در هشت ماهه نخست امسال در این استان صادر شده است.

صدور هشت فقره پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی وغذایی در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد راحتی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: برای راه اندازی این واحد‌ها بیش از ۱۴۸ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.


وی ادامه داد: این واحد‌ها در زمینه‌های بسته بندی و سردخانه خرما، شیر پاستوریزه طعم دار، سردخانه بالای صفردرجه، کنسروجات، پلیت و خشکاندن ذرت بوده که در شهرستان‌های نیکشهر، زاهدان و ایرانشهر راه اندازی شده است.


وی افزود: با بهره برداری از این واحد‌ها زمینه اشتغال ۱۳۲ نفر در این شهرستان‌ها فراهم شده است.


مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در این مدت ۴۰ فقره جواز تاسیس صنایع تبدیلی و غذایی با سرمایه گذاری ۵۲۷ میلیارد و ۶۲۱ میلیون ریال با ظرفیت تبدیل ۷۳ هزار تن محصولات باغی، زراعی، دامی و شیلاتی با ایجاد ۵۴۲ فرصت شغلی در این استان صادر شده است.


راحتی اظهار داشت: امسال ۳۳ طرح برای جذب تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی و استانداری سیستان و بلوچستان از سوی جهاد کشاورزی معرفی شده‌اند که تاکنون هشت طرح بیش از ۱۰۸ میلیارد ریال تسهیلات جذب کرده و بقیه طرح‌ها نیز در حال تکمیل پرونده و عقد قرارداد برای دریافت تسهیلات هستند.

انتهای پیام/گ

پروانه بهره برداری برای صنایع تبدیلی و غذایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار