مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با فرا رسیدن شب یلدا جشنواره غذا‌های بومی و محلی امروزبا هدف فروش و بازاریابی محصولات خانگی در زاهدان برگزار شد.

جشنواره غذا و صنایع دستی ویژه شب یلدا در زاهدان برگزار شدمحمد جهانتیغی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  این جشنواره در قالب ۲۶ غرفه در زاهدان برگزار شد.

جهانتیغی  افزود: شرکت کنندگان در این جشنواره انواع غذا‌هایی را که مخصوص شب یلدا بود را به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره فروش صنایع غذایی خانگی در سیستان و بلوچستان برای نخستین بار در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و تاکید رهبری بر اقتصاد درون زا برگزار شد.

وی ادامه داد: طرح جشنواره فروش محصولات خانگی و صنایع غذایی با همکاری روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، اداره موسسات کارآموزی آموزشگاه‌های آزاد اداره کل و کانون آموزشگاه‌های آزاد استان برگزار شد.

مدیرکل سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: صنایع غذایی در صورت حمایت مسئولان امر می‌تواند به یکی از اشتغالزا‌ترین حرفه‌ها تبدیل شود.

جهانتیغی اظهار داشت: بازخورد خوبی که از فروش محصولات در این جشنواره داشته ایم ما را برای طراحی جشنواره‌ها و بازارچه‌های فروش محصولات کارآموزان به ویژه در حاشیه شهر مصمم‌تر کرده است.

انتهای پیام/ع

جشنواره غذا و صنایع دستی  درزاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار