امام جمعه شهرضا با بیان اینکه مردم به رسالت خود به بهترین شیوه عمل کردند تا شجره طیبه انقلاب شکل بگیرد، افزود: عظمت و اقتدار انقلاب به پشتوانه مردم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام سیف‌‌اله یعقوبی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا با بیان اینکه مردم به رسالت خود به بهترین شیوه عمل کردند تا شجره طیبه انقلاب شکل بگیرد، اظهار کرد: اگر مردم را از دست بدهیم چیزی باقی نمی‌ماند و رضایت مردم به عملکرد مسؤولان بستگی دارد.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر اینکه مال و ناموس مردم باید برای مسؤولان ادارات شهرستان مهم باشد و به آن بی‌احترامی نشود، گفت: مالکیت خصوصی مردم مهم است و حریم خصوصی آنها باید حفظ شود.

وی با تأکید بر اینکه در این وضعیت اقتصادی مدارا با مردم بسیار مهم است، ابراز داشت: نباید دارایی فشار بر مردم بیاورد که امسال باید نسبت به سال گذشته مالیات بیشتری دهند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه مالیات زیاد بر مردم فشار وارد می‌کند، تأکید کرد: ادارات باید مشکلات مردم را درک کنند، اگر مسؤولان با مردم در ارتباط بودند و به خیابان و بازار می‌رفتند و با مردم حشر و نشر داشتند، این مشکلات به وجود نمی‌آمد.

یعقوبی بیان داشت: مدارا با مردم این است که جواب سر بالا به کسی ندهند، خانه کسی را خراب نکنند، ملک شخصی کسی را جمع نکنند.

وی افزود: اگر مسؤولان با مردم زندگی می‌کردند و با نوع زندگی آنها آشنا بودند به خاطر عقب افتادن دو قسط بانک، اخطار نمی‌دادند و حقوق ضامن را مسدود کنند.

امام جمعه شهرضا با انتقاد از اینکه بانک‌ها به خاطر بدهی مردم زیادی را بی‌خانمان کردند، گفت: بانک‌ها و مؤسسات غیرمجاز مردم زیادی را به خاک سیاه نشاندند و خیلی از خانه‌ها را جمع کردند، این کارها مدارا با مردم نیست.

وی خطاب به مسؤولان، گفت: در کارهای خود پیامبر اسلام(ص) را مدنظر داشته باشید، به مردم توجه کنید و آن‌ها را نگه دارید دولت وضعش خوب است مردم فقیر و ندار هستند و از همه چیز خود گذشتند و در مقابل دشمنان و استکبار جهانی و آشوب‌ها ایستادند، آن‌ها را نباید ناراضی کرد.

یعقوبی با بیان اینکه به گفته پیامبر مدارا با مردم نصف ایمان است، اظهار کرد: باید مردم را دریابیم و آنها را فراموش نکنیم جمله ما مأمور و معذور هستیم را باید کنار گذاشت.

 

انتهای پیام/م

 

بانک‌ها و مؤسسات غیرمجاز مردم را به خاک سیاه نشاندند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار