فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت:طی ۲۴ ساعت گذشته، بی احتیاطی رانندگان در محور جیرفت به ساردوئیه ۳ کشته و ۶ مجروح برجای گذاشت.

۳کشته و ۶ مجروح درتصادفات جیرفت به ساردوئیهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ ماشاالله ملایی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: روز گذشته ماموران از واژگونی یک دستگاه کامیون بنز در محور جیرفت به ساردوئیه مطلع و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در این سانحه دلخراش راننده و سرنشین کامیون در دم فوت کردند.

سرهنگ ملایی تصریح کرد: کارشناسان علت وقوع این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت همچنین از واژگونی ۲ دستگاه وسیله نقلیه دیگر در این محور خبر داد و گفت: در سانحه اول یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل اعضای یک خانواده واژگون شده که متاسفانه پسربچه خردسال خانواده در دم فوت و ۴ نفر دیگر مجروح و جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: کارشناسان علت وقوع این حادثه را نیز عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.

ملایی تصریح کرد: در سانحه دیگر یک دستگاه خودرو سواری ساینا حوالی دهستان دلفارد از محور اصلی منحرف و واژگون شده که در این سانحه نیز راننده و سرنشین خودرو مجروح و جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند؛ و علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان، عدم توجه به جلو توسط راننده اعلام شده است.

انتهای پیام/ح

تصادفات24ساعت گذشته جیرفت 3کشته و6مجروح داشت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.