به ساروی‌هایی که با هزینه شخصی به کاشان رفته بودند اجازه بازی داده نشد.

بلاتکلیفی در کاروان سارویهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  خبر ماندن یا نماندن ساروی‌ها در لیگ تکراری‌ترین تیتر خبری ورزش مازندران در روز‌های گذشته بود و در حالی که چندی پیش خبر انصراف سارویه از لیگ برتر والیبال در کل کشور پخش شده بود و حتی نامه‌ای هم از سوی هیات والیبال به فدراسیون مبنی بر انصراف این تیم از لیگ برتر صادر شده بود امروز بازیکنان سارویه با هزینه شخصی خودشان را به کاشان رساندند.

بازیکنان با تعصب سارویه که تمایلی به انصراف نداشتند، برای حفظ تیم با ماشین‌های شخصی به کاشان رفتند، اما با مشکلی بزرگ مواجه شدند.

محمد غلامی کاپیتان تیم سارویه در کاشان گفت: با هزینه‌های شخصی صبح زود از ساری به سمت کاشان حرکت کردیم.

وی ادامه داد: به کاشان رسیدیم، ولی متوجه شدیم فدراسیون والیبال اجازه بازی کردن به ما نمی‌دهد و می‌گوید هیات شما نامه انصراف سارویه از لیگ برتر را صادر کرده است.

کاپیتان ساروی‌ها افزود: فدراسیون والیبال به ما گفته طبق نامه‌ای که مهندس اکبری و آقای تقوی به آن‌ها ارسال کرده اند، سارویه حق بازی کردن در این رقابت‌ها ندارد.

این بازیکن خواستار حمایت مسئولین شد و افزود: در این شرایط کسی پاسخگوی ما نیست و با هر کسی هم تماس میگیریم هیچ شخصی جواب ما را نمی‌دهد.

پیگیر این موضوع هستیم تا این مشکل را بتوانیم برطرف کنیم، ولی آقای پورحسن برای بازی کردن سارویه در این هفته موافقت نمی‌کند.

امیدواریم مسئولین والیبال و ورزش مازندران پیگیر این مشکل والیبالیست‌های مازندرانی بشوند تا سهیمه استان مازندران در لیگ برتر باقی بماند.

انتهای پیام/آ

ممنوعیت ورود ورزشکاران تیم سارویه به میدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.