مدیر هستۀ گزینش کارکنان اداری دانشگاه علامه‌طباطبائی از تدوین طرح پژوهشی این هسته به منظور بهبود معیارها و روز‌آمدی روش‌های گزینش خبر داد.

روش‌های گزینش دانشگاه به منظور انتخاب افراد توانمند روزآمدتر می‌شودبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید محمد ظاهری مدیر هستۀ گزینش کارکنان اداری دانشگاه علامه‌طباطبائی از تدوین طرح پژوهشی این هسته به منظور بهبود معیارها و روز‌آمدی روش‌های گزینش خبر داد.

مدیر هستۀ گزینش کارکنان اداری دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: این طرح پژوهشی با عنایت به سیاست‌های کلی نظام اداری کشور ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری در اردیبهشت سال ۱۳۸۹ با تاکید بر موضوع بهبود معیارها و روزآمدی روش‌های گزینش منابع انسانی به منظور جذب نیروی انسانی توانمند، متعهد، شایسته و همچنین پرهیز از تنگ‌نظری‌ها، نگرش‌های سلیقه‌ای و غیرحرفه‌ای با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه تهیه و تدوین شده است.

وی هدف از تدوین این طرح را بازنگری در روش، ابزارها و ارزیابی از تحقیق در فرایند گزینش کارکنان عنوان کرد و افزود: هستۀ گزینش کارکنان با این طرح به دنبال الگویی روزآمد و علمی با استفاده از ابزاری مناسب برای تحقیق در فرایند گزینش کارکنان اداری در تحقق سیاست‌های ابلاغی است.

ظاهری در پایان  با تقدیر از حمایت‌ها و هدایت علمی معاونت پژوهشی دانشگاه در تدوین این طرح، یادآورشد: این مهم با حمایت و همکاری معاونت پژوهشی مورد توجه و تصویب قرار گرفته است و هم اکنون در دست اقدام و در آستانه اجرایی شدن قرار دارد.

انتهای پیام/

معیار گزینش در دانشگاه علامه طباطبایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار