مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت : ۱۰ پروژه سرمایه پذیری اولویت‌دار و دارای توجیه اقتصادی اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، امیر خلیلی خواه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان با اشاره به مصوبات جلسه پیگیری تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی گفت : پروژه‌هایی که به مدت‌زمان اجرایی کمتری برای اجرایی شدن نیاز داشته باشند؛ در اولویت پذیرش هستند.

 

وی با بیان اینکه در این جلسه مصوب شد مدارک و اطلاعات لازم سرمایه پذیران حداکثر ظرف دو هفته در اختیار فدراسیون جهانی مناطق آزاد (فموزا) قرار گیرد افزود: فدراسیون بین‌المللی مناطق ویژه و آزاد اقتصادی موظف است تا ظرف مدت یک ماه از زمان دریافت اطلاعات، پاسخ لازم را به سرمایه‌گذاران اعلام کند.

 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان با اشاره به دیگر مصوبات نشست پیگیری تفاهم‌نامه‌های اقتصادی ایران- سمنان تصریح کرد: اطلاعات کلی پروژه‌های تفاهم شده و سرمایه‌گذاران باید ظرف 10 روز در اختیار دبیرخانه‌ی این نشست در سمنان قرار گیرد.

 

وی از اجرایی شدن 10 پروژه سرمایه پذیری اولویت‌دار و دارای توجیه اقتصادی خبر داد و گفت: از بین پروژه‌هایی که در نشست سرمایه‌گذاری که در آذرماه برگزار شد و منجر به عقد تفاهم‌نامه شدند باید پروژه‌هایی که ازنظر اقتصادی در اولویت قرار دارند تفکیک و طی یک لیست در اختیار سرایه گذاران قرار گیرد.

 

خلیلی خواه بیان کرد: نمایندگی فدراسیون جهانی مناطق آزاد و اقتصادی (فموزا) در ایران با انجام روال قانونی راه‌اندازی می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه این مسئله نقش ویژه‌ای در جذب سرمایه‌گذاران خارجی به این مناطق دارد اذعان کرد: مناطق ویژه استان سمنان بهترین ظرفیت برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار دارند.


انتهای پیام / ه


جزئیات اجرای ۱۰ پروژه سرمایه پذیری اولویت‌دار در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.