مسئول دبیرخانه یلدای کار افرینی از برگراری همایش بزرگ یلدای کار افرینی استارتاپی در استان کرمانشاه با حضور فعالان اقتصادی کشور خبر داد.

برگزاری همایش بزرگ یلدای کار آفرینی در کرمانشاهتیرانداز  مسئول دبیرخانه یلدای کار آفرینی  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛گفت :این همایش دورهمی بزرگ فعالان استارتاپ ایران در کرمانشاه است که جمعه اول دی ماه ساعت 16الی 21 در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار می شود.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه کرمانشاه در بیکاری جز استان های اول در کشور است   باید بتوانیم جای خالی اشتغال را پر کنیم و به این نتیجه رسیدیم که جوانان کرمانشاهی را با استارتاپ ها اشنا کنیم تا بتوان زمینه ایجاد کسب و کار برای آنان فراهم کنیم  و برگزاری این همایش ها می تواند با انتقال تجربیات افرادی که در این حوزه کار کردند نقایص طرح های خود را برطرف نمایند.

تیر انداز گفت: این همایش یک دورهمی صمیمی فعالان اقتصادی در فضایی به دور از محیط کار است که سعی کردیم که بزرگان کشور در این عرصه در کرمانشاه جمع کنیم تا بتوانیم از شتاب دهنده های کشور به نفع استان استفاده کنیم.

 وی افزود: در این همایش سه پنل داریم که اولین پنل آن در خصوص انتقال تجربه از بزرگان کار افرین است که  چگونه بر شکست ها غلبه کردند و به موفقیت رسیدند و دومین پنل مربوط به نحوه سرمایه گذاری شتاب دهنده روی ایده هاست که در نطر داریم سرمایه گذاران را متقاعد کنیم تا بر روی ایده های نوپا برای تجارت سرمایه گذاری کنند.

تیرانداز ادامه داد: مبحث سوم پنل همایش معرفی اکوسیستم کار افرینی کرمانشاه است که بتوانیم ظرفیت ها و پتانسیل های کرمانشاه را برای سرمایه گذاری معرفی کنیم و در این خصوص نیز چند برنامه در نظر گرفته شده است که با توضیح جاذبه های کرمانشاه افراد مجاب شوند که  با ایجاد پروژه های خود در کرمانشاه بازده این سرمایه گذاری را ببینند.


وی گفت: معرفی ظرفیت های مرز پرویز خان و حوزه توریست و گردشگری استان کرمانشاه که چشم انداز 2020برای استان در نطر گرفته شده است از جمله طرح های پیشنهادی ما به فعالان اقتصادی است که در این همایش شرکت می کنند با توجه به اینکه مرز پرویز خان با کشور عراق در ترانزیت کالا است و می تواند به عنوان فرصتی برای کرمانشاه درنظر گرفته شود.

تیرانداز افزود: کرمانشاه دارای پیشینه قوی تاریخی است که دارای آثار متعددی از گذشتگان است که باید بتوانیم در زمینه جذب گردشگر تلاش کنیم چراکه این ظرفیت در کرمانشاه وجود دارد و هم چنین موجب رشد و شکوفایی اقتصادی استان خواهد شد.

وی  گفت:هدف از برگزاری همایش این است که استارتاپ هایی که نیاز به سرمایه گذار دارند بتوانند ایده های خود را معرفی کنند تا در این زمینه بتوانند ایده های خود را تجاری کنند.

انتهای پیام/ز

کرمانشاه میزبان فعالان اقتصادی کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.