رئیس اتحادیه پارچه فروشان بیرجند از شهرداری خواست تا مانع فعالیت پارچه فروشان دست فروش شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ خانی نژاد رئیس اتحادیه پارچه فروشان بیرجند گفت: وقتی بازاریان سالانه عوارض کسب به شهرداری پرداخت می کنند انتظار دارند جلوی فعالیت دست فروشان گرفته شود.


وی افزود : دست فروشان در برخی از پیاده روها و میدان های شهر دیده می شوند با عرضه پارچه قاچاق که قیمت و کیفیت پایین دارد به کسب و کارشان لطمه وارد کرده اند.

علیزاده مسئول بازرسی اتاق اصناف هم گفت : ساماندهی دستفروشان توسط شهرداری یکی از مصوبات کمیسیون تنظیم بازار بوده که بارها بر آن تاکید شده است اما باز هم شاهد حضورشان در شهر هستیم.

وی افزود : اتاق اصناف آمادگی دارد در گشت های مشترک با شهرداری، نیروی انتظامی و دستگاههای مرتبط برای جمع آوری دست فروشان از سطح شهر همکاری کند.

خانزاد معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند گفت : شهرداری، دستفروشان و میوه فروشان سیار را در بازار روز ابتدای خیابان غفاری بیرجند و برخی از مکان های خاص ساماندهی کرده و دستفروشی در غیر این اماکن غیرقانونی است.


وی افزود : شهرداری با متخلفان برخورد می کند و شهروندان در صورت مشاهده آنان به سامانه 137 شهرداری گزارش دهند تا جمع آوری شوند.
انتهای پیام/ک

رئیس اتحادیه پارچه فروشان بیرجند از شهرداری خواستار ساماندهی دست فروشان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار